Kamil pořídil dva nové modely. Jde o modely Avionik D17. Oproti předchozímu typu mají kratší „čumáky“. Pravděpodobně se od toho očekávají lepší letové vlastnosti, speciálně v zatáčkách kolem pylonů.
K tomu udělal tento komentář:
„Přišlo to pěkně zabalené. V životě jsem se nesetkal s tak precizně a perfektně zabalenou zásilkou eroplánu! Prostě kartón na míru (několika vrstvý), vypolstrovaný s rohovými lištami. Mě to naprosto vyrazilo dech! Nebyla ani vlastně možnost, že by to dorazilo pochroumané, čehož jsem se celý týden obával“
Tak se podívejte na tyto modely a jejich vybavení zblízka.
Původní motory zátěž nevydržely. Prostě nevydržely přání pilota.
Kamil již objednal nové a výrobce slíbil, že mu pošle mnohem odolnější. Tak uvidíme.
Motory jsou MEGA 16/35/2700KV s vrtulí 4.7×4.7. Při letu pak odebírá 60A, tedy výkon 1030W při 43.500 ot./min.
Pylonářská sezóna již skončila.
Kamil Vydra a Jirka Hloušek